Sunday, February 18, 2007

Vinsmaking i Swan Valley 15.feb.

I dag reiste vi til Swan Valley for å smake på vin og kanskje kjøpe litt. Swan Valley er eit stort vinmarkområde nokre mil frå Perth. Vi besøkte to slike plassar. Her er frå den eine.... So til den andre.... Ikkje alt vi smakte på falt i smak, men vi kjøpte litt raudvin som vi likte.. Der var og ein sjokoladefabrikk i området. Der kunne vi og smake og kjøpe.. Sunniva var som vanleg blid etter å ha fått mat av mammaen sin.. Etter at vi var komt heim att, fant turistane ut at dei ville avslutte kvelden med ei flaske vin ved bassenget. Dette for å markere at det var siste kvelden her i Perth... Nok ein fin dag var til ende. I morgon er det klart for heimreise.

3 comments:

Jeanette said...

god morgen, mamma og leif :) i dag skal vi til fremantle for å skaffe pass til sunniva. idiotisk greier, at vi ikke kan ha henne i passa våres...men, men. ellers har været forandret seg ganske mye etter at dere dro. det er mye kaldere sjøl om sola er framme! så sånnsett er det gått at dere er hjemme igjen.. kjedelig med kaldt vær når en er på ferie:) gunther går rundt med sunniva å synger på den anlige sangen, hun gjesper så nå skal hun snart i seng!! ellers skal jeg bestille legetime for seksukerskontroll i dag. må opp på universitetet da, det er mye billigere hos studentlegen ! ellers har sunniva sovet godt i natt, etter nesten ett døgn med øya på stilk.. ! :) vi savner dere her nede, men det er jo ikke sååå lenge til jeg kommer hjem :)
gleder meg til å følge med på bloggen deres etterhvert, vil ha masse bilder fra hverdag og fest !
vi snakkes snart på telefon ! klem fra meg

Jeanette said...

hallo:)
i dag har jeg hatt min første treningsøkt på fitness på floreat. alle så på meg, å det var fordi jeg blei ildrød i fjeset og svetten rant!!!! blei passe varm, ja! men det var deilig. ellers var vi på kontroll med sunniva i dag. hun er fortsatt heilt normal, uten skavanker:)
i mårra er det stranda som står for tur. sist gang jeg var der, var sammen med dere... det er vedmodig å gå forbi svømmebassenget her i komplekset, dere var jo der ganske så titt!!
men men:) vi klarer oss vi:)
så venter vi spent på den avsluttende bloggen!
håper det gikk greit å begynne på jobben igjen, og at dere har fått masse skryt for den fantastiske, noe flussete(til tider;)), brunfargen deres!

savner dere masse

Jeanette said...

jeg har spist opp resten av snopet til gunther...;) shhh ikke si det til han!!!